Nie ukrywam, że Maria Pawlikowska-Jasnorzewska jest moim poetyckim idolem. Myślę, że nie muszę nikomu przybliżać Jej sylwetki. Na tym blogu podzielę się z Wami Jej wierszami, bo są piękne. Znajdziecie tutaj też wiersze innych poetów. Wszystkie, które lubię i mają dla mnie znaczenie.

wtorek, 29 czerwca 2010

Serce












Pełna tęsknoty do miłości
siadam na progu i czekam, by nadeszła.

Moje serce spokojne,
jak tafla jeziora w pogodny dzień,
odbija bezkres nieba.

Jestem.

Już wiem skąd miłość przyjdzie.
Zamykam oczy, patrzę
i doświadczam jej piękna.



Liliana Zubińska

7 komentarzy:

  1. Heh...
    i
    Oooo!!! /radocha/ Jak się cieszę, że znowu widzę wiersze Pani Liliany:****
    Brakowało mi ich bardzo /wtydzisie/ bo 'WTEDY' /wstydzisie//kwiatek/:**** wylałam (jak zwykle zresztą) dziecko z kąpielą i najbardziej żałowałam Jej wierszy oraz tego Pana, co tak pięknie pisał...Mmmm, zabrzmi to jakoś /szok/ nazistowsko, ale pamiętam tylko, że był Żydem. Jak Tuwim, Einstein, Allen i Pan Jezus... itd. Koniec listy, żeby nie przedłużać:) A usprawiedliwić się antyszowinistycznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się umieszczać, małymi porcjami te wiersze... i nie tylko te ! Tajemniczo to brzmi, ale pewnie Ciebie niczym i tak nie zaskoczę :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. A ten pan nazywa się Aleksander Rozenfeld :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty mnie nieustannie, stale i wciąż zaskakujesz!!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba dobrze :) Inaczej byś mnie porzuciła/beksa*/ ;D***

    OdpowiedzUsuń
  6. Co Ty! Nie ma takiej opcji! W tym zestawie zodiakalnym to wprost niemożliwe!!! SPRAWDZONE! Od porzucania są Bliźnięta! A biednym Baraniąteczkom po Was serca pękają i zmarszczki się robią /zła/ Okrutnicy i Zmiennicy-Niebiescy:P

    Powinni Wam zmienić ten znak na Modliszkę:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nono! Ten znak jest DWUBIEGUNOWY. Jedna połowa Bliźniąt jest wierna, jak pies!!!! I ja do tej należę :D****

    OdpowiedzUsuń