Nie ukrywam, że Maria Pawlikowska-Jasnorzewska jest moim poetyckim idolem. Myślę, że nie muszę nikomu przybliżać Jej sylwetki. Na tym blogu podzielę się z Wami Jej wierszami, bo są piękne. Znajdziecie tutaj też wiersze innych poetów. Wszystkie, które lubię i mają dla mnie znaczenie.

środa, 4 sierpnia 2010

"Morze w dzień pochmurny " M. Pawlikowska- Jasnorzewska

Dal szczotkowana brązową ulewą,
fale w baranich runach,
i łódź
przerzucana na prawo i lewo,
przez grające muskuły
Neptuna



Maria Pawlikowska-Jasnorzewska.

5 komentarzy:

  1. GENIALNIE to dobrałaś! Ocena celująca:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pochwała taka z Twoich ust, jest cenniejsza niż cokolwiek:) W necie jest tyle obrazów, że bardzo trudno się wybiera! Są też takie, które bardzo mi się podobają, ale nie dają się ściągnąć :( Mam z tym kłopoty, bo nie mam czasu na żmudne poszukiwania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale musisz przyznać, że to sprawia straszną frajdę:))) Prawda?:***
    No i sama widzisz, że blog z poezją był dla Ciebie NIEODZOWNY!
    A przypominam, że początkowo się wzbraniałaś;)

    Prześlicznie go prowadzisz:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam :))). A z tym wzbranianiem, to odpowiedź znajdziesz na swoim poetyckim blogu, pod wierszem, gdzie Ty znalazłaś radość, a ja niepokój:*

    OdpowiedzUsuń
  5. I dziękuje za pochwały :))) Komplementy takie "trzymają przy życiu" przez cały następny miesiąc.
    Jesteś moim MISTRZEM niedościgłym w blogowaniu :D****, więc pochwała z Twoich ust jest NAJCENNIEJSZA!!!!

    OdpowiedzUsuń