Nie ukrywam, że Maria Pawlikowska-Jasnorzewska jest moim poetyckim idolem. Myślę, że nie muszę nikomu przybliżać Jej sylwetki. Na tym blogu podzielę się z Wami Jej wierszami, bo są piękne. Znajdziecie tutaj też wiersze innych poetów. Wszystkie, które lubię i mają dla mnie znaczenie.

czwartek, 27 stycznia 2011

„Przebudzenie” Helena Komorowska



Kiedy mówiłeś popatrz
patrzyłam po ciemność
Kiedy mówiłeś słuchaj
słuchałam po ciszę
kiedy mówiłeś kochaj
kochałam po płacz

Uwierzyłam
że z nas dwojga
może być
jeden cień i światło

Helena Komorowska

ilustracja: Lauri Blank
http://blankstudio.com

2 komentarze:

  1. Tak! Pod tym wierszem mogę się podpisać! Jak pod listą: "Spis Największych Idiotek" /lol/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie Ty jedna :) Spis Największych Zakochanych Idiotek byłby baaaardzo długi. I mnie byś tam znalazła :)

    OdpowiedzUsuń