Nie ukrywam, że Maria Pawlikowska-Jasnorzewska jest moim poetyckim idolem. Myślę, że nie muszę nikomu przybliżać Jej sylwetki. Na tym blogu podzielę się z Wami Jej wierszami, bo są piękne. Znajdziecie tutaj też wiersze innych poetów. Wszystkie, które lubię i mają dla mnie znaczenie.

poniedziałek, 29 listopada 2010

"Co ja poradzę" Charles Bukowski

to prawda:
ból i cierpienie
sprzyja
tak zwanej
twórczości artystycznej.

gdybym mógł decydować
nigdy bym sobie
nie wybrał
tego cholernego
bólu
i cierpienia
ale one jakoś same
mnie znajdują.

a honoraria
wciąż
wpływają.

Charles Bukowski

2 komentarze:

  1. No to już widzisz, za co uwielbiam jego poezję! Bo się z nim absolutnie identyfikuję!!! Tylko mam jeszcze bardziej pod górkę niż on! Bo mnie żadne honoraria nie wpływają. Mało tego! Stopa życiowa mi się nieznacznie obsunęła przez te całe depresyje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To do dzieła- zacznij tworzyć :) Wiem, że potrafisz! Może coś wspólnie napiszemy? ;P** Np. "Nocne rozmowy Polek", albo coś w tym stylu? Raaaany! Właśnie to sobie wyobraziłam /lol*/. Pisałybyśmy to chyba do końca życia i jeszcze jeden dzień dłużej :))))))))))

    OdpowiedzUsuń