Nie ukrywam, że Maria Pawlikowska-Jasnorzewska jest moim poetyckim idolem. Myślę, że nie muszę nikomu przybliżać Jej sylwetki. Na tym blogu podzielę się z Wami Jej wierszami, bo są piękne. Znajdziecie tutaj też wiersze innych poetów. Wszystkie, które lubię i mają dla mnie znaczenie.

niedziela, 14 listopada 2010

***[postrzegam cię...] Katarzyna Pakuła



postrzegam cię
nieempirycznie
przez zmysł snu

trzy ziarnka gorczycy
do dzbanka życzeń
może przyjdziesz na jawie


Katarzyna Pakuła






ilustracja: Rafał Olbiński "Apetyt na wiarygodny ideał"
http://www.olbinski.ovh.org/

3 komentarze:

  1. Kobieto!!! Teraz to mnie przeszły ciarki! A skąd ty znasz treść mojego snu????????? :( (boisie) :***

    Ojj, utrafiłaś tymi wersami prosto w moje serducho. Pozdrawiam cieplutko, enigmatycznie :))) :***

    OdpowiedzUsuń
  2. To wiersz pani Kasi mnie przyciągnął do siebie, ja go tylko tu wyeksponowałam! Dlaczego? Nie umiem tego nazwać... miałam taką potrzebę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem li tylko, że to czysta "telepatia" - jeśli Gosia to przeczyta, na pewno powiąże w całość ;)

    Pozdrawiam skarbeńko :) :*

    OdpowiedzUsuń