Nie ukrywam, że Maria Pawlikowska-Jasnorzewska jest moim poetyckim idolem. Myślę, że nie muszę nikomu przybliżać Jej sylwetki. Na tym blogu podzielę się z Wami Jej wierszami, bo są piękne. Znajdziecie tutaj też wiersze innych poetów. Wszystkie, które lubię i mają dla mnie znaczenie.

środa, 20 października 2010

"Muchy jesienne" M. Pawlikowska-Jasnorzewska



Dla jesiennej tęsknoty,
Czekającej smutnie,
Muchy szyją i szyją
Niewidzialne suknie.
Okrągłym ruchem ręki
którą włada nicość,
Wznoszą się
W dół i w górę
Za słoneczną nicią...




Maria Pawlikowska-Jasnorzewska




ilustracja: 
dzięki uprzejmości mojej przyjaciółki Basi

5 komentarzy:

  1. Ależ Ty przepięknie dobierasz te obrazki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrza (czyli Ciebie:***) i tak nie dogonię :)
    Uwielbiam Twoje dekoracje(!), moje mnie zdecydowanie mniej kręcą ;P* Dziękuję Gosieńko:***,i wiem, że to tak z przyjaźni bardziej pochwała wynika :D*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. Będę się nadal starać, ale weź pod uwagę to, że moja przygoda z netem zaczęła się trzy lata temu, a z blogowaniem dopiero trwa parę miesięcy - jestem jak dziecko we mgle;P***

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten obraz :P A muchy to ulubiony przysmak mojego psiaka ;D

    Pozdrawiam serdecznie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda, że ten obraz pięknie kojarzy się z babim latem? :)))))
    Uściski Basieńko i jeszcze raz dziękuję:***

    OdpowiedzUsuń